Blog

Kinek mennyit kell aludni?

Volt olyan ismerősöm, aki a túl sok alvás miatt lett beteg és olyan is van, aki a kevés alvás miatt nem esett teherbe. Akinek kevesebbet kell aludnia, de mégis elkezd többet aludni, akár deprimálttá is válhat vagy a kettes csakra körüli szervei betegszenek meg, mert nem az energiáinak megfelelően él.

Szeretnéd-e megtudni, hogy neked mennyit kell aludnod? A te testednek mennyi a jótékony és mennyi az, ami már árt? Ahhoz, hogy választ kaphass, mindenképp nézd meg a Kronó munkafelületen a színes Kronó képletedet. Ott is az első sorban szereplő 3 számot.


AZ ALVÁSRÓL

A megfelelő alvás fontos alappillére az egészséges életmódnak.

(A tanfolyamon nagyon sok szó esik, hogy az egyes típusoknak mennyit kell aludniuk, milyen és mennyi ételre van szükségük, vagy hogyan sportoljanak.)

De álljunk itt meg egy picit!

Most csak a Kronó szempontjából fogunk vizsgálódni. Nem térünk ki arra, hogy mennyire befolyásolja az alvásodat, ha 

  • szól melletted a tv, vagy a fölső szomszéd házibulit tart,

  • ha megettél 3 töltött káposztát vacsorára, 

  • vagy hajnal 3-kor feküdtél le, 

  • vagy egész nap nem csináltál semmit, csak filmet néztél.

Akik a fenti dolgokat követik el maguk ellen, azoknak a Kronós önismeret nem fog segíteni. Azonban, ha elköteleződtél az egészség mellett és motivált vagy a jóllétedet illetően, akkor írd fel magadnak a fizikai adottságod 3 számértékét (vagy a csakra ábrán a szex csakra és a napfonat csakra értékét – és add is össze őket).

Általános szabály:
  1. Ha a szex csakra értéke magas (50 fölötti), akkor több alvásra van szükséged. És fordítva.

  2. Ha az összérték 100 alatti, akkor szintén többet kell aludni.

De ez egy durva megközelítés. Számít az egész képleted, annak minden eleme.

Ha szeretnéd teljesen pontosan érteni a Kronót, akkor végezd el az online tanfolyamunkat.

Addig is egy kis segítség:

Ha Mimózikus vagy: alacsony összérték Többet kell aludni, napközben pihenj meg, olykor szunyókálj is!

Ha Lobélikus vagy: alacsony összérték, kis fék Közepes mennyiségű alvás, könnyen felébred a környezeti hatásokra, napközben érdemes többször megpihenni, újra töltődni.

Ha Klimatikusnak vagy  Kamélikusnak születtél: közepes összérték közepes mennyiségű alvásra van szükséged.

Ha Raptorikusnak születtél: kevés alvásigény

Ha Hélikusnak születtél: a kevés és a közepes közötti alvásigény

Ha Foresztikusnak születtél: sok alvásra van szükséged, de napközben legyen teljesítmény! Ebben az esetben egy napközben szunyókálás is kifejezetten jót tesz.

Ha Konzervatívnak születtél: sok alvásra van szükséged. Neked jöhet a napközbeni szunyókálás is.

Ha megtetszett a módszer, érdemes megtanulnod. A részleteket itt találod. Itt egy rövig kis videó arról, hogyan is áll össze egy ilyen tanfolyam.

Ha szeretnél a témában további érdekes információkat olvasni és szeretnéd rendszeresen megkapni az aktuális bioritmusodat, akkor iratkozz fel a hírlevelünkre.

Előfizetés

Személyiségteszt

Munkafelület

Tanfolyam

Videók